آموزش لینک سازی داخلی

ساخت وبلاگ

به‌دنبال نوشته‌علمی seo منفی چیست چاره های آموزش لینک سازی داخلی رویا رویی با بهینه سازی منفی را رسیدگی می‌کنیم. علی رغم شایسته ترین سعی های شخص، هنوز هم می اقتدار گیرنده Negative بهینه سازی بود. زمانی حمله در جریان میباشد، اقدامات تحت میتوانند زخم را برطرف یا این که کاهش دهند.

لینک و پیوند های خویش را لیست فرمایید.
با پژوهش منظم ایندکس پیوند های تارنما، مخاطب خیر فقط می‌تواند الگوهای پرورش ایندکس وبسایت را ببیند، بلکه لینک و پیوند هایی را نیز بدست آورده میباشد. بنابراین، زمانی آن پروفایل ناگهان غرق میشود، یوزرها میتوانند بفهمند کدام لینک و پیوند ها پیش از وقوع آن به دست آمده اند. در مواقعی از این قبیل، اولی گام برای یوزرها ساخت و ساز لیستی از کل پیوند های بد احتمالی و مرور هر کدام به طور یک به یک میباشد. در حالتی‌که پیوند ها هرزنامه به حیث می رسند، پس بایستی حذف شوند.

عملکرد فرمایید لینک و پیوند های بد را حذف فرمائید.
بعداز شناسایی لینک و پیوند های بد، یوزرها می بایست از شر آنان خلاص شوند. اولی گام در‌این روند تماس با مدیریت تارنما دیگر و درخواست حذف لینک و پیوند میباشد. در شرایطی‌که رئیس وب سایت داده ها تماس فهرست گردیده نداشته باشد، این می‌تواند اختلال باشد. ممکن میباشد یوزرها برای یافتن آن از خدماتی مانند Whois به کار گیری نمایند. در شرایطی‌که بعد از تماس با رئیس وبسایت، یوزرها هیچ پاسخی اخذ نکردند، گام بعدی تماس با خدمت میزبانی وب سایت دیگر میباشد.

صاحب خانه اینترنت می‌خواهد کار هرزنامه را به اندازه کسی که، کم کند. آنان اکثر زمان ها همیاری می نمایند و میتوانند از طرف استفاده کننده با رئیس وبسایت تماس بگیرند.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 122 تاريخ : پنجشنبه 30 تير 1401 ساعت: 15:13

پسونددامنه های سه رشته ی وبسایت
Com : این پسوند مخفف commercial بوده و پرکاربردترین دامنه  آموزش لینک سازی داخلی در دنیا به حساب می آید. این دامنه برای شرکت های تجاری و کمپانی‌ها مطلوب میباشند.
Org: این دامنه مخفف organization بوده و برای سازمان‌های غیر‌انتفاعی مانند خیریه‌ها و شرکتهای عام‌المنفعه به کارگیری می گردد. در کشور ایران از این دامنه برای سازمان‌های نصفه‌دولتی و سری نیز مصرف شده و محدودیتی برای تصویب این دامنه نیست.
Net : این پسوند به‌شکل پیش‌فرض برای کمپانی‌های سرویس ها اینترنتی و ارائه دهندگان سرویس ها کانال‌های کامپیوتری بوده اما دیگران و کمپانی‌ها نیز از این دامنه به صورت کبیر استعمال می‌نمایند و این پسوند را به یک پسوند پر کاربرد تبدیل کرده‌اند. همینطور اکثری از کمپانی‌ها برای پرهیز از دسترسی رقبا به اسم دامنه و همینطور اعتنا به برندسازی، مبادرت به تصویب این پسوند در کنار بقیه پسوندها می‌نمایند.

گروه دوم: top level
دامنه هایtop level همگانی تازه می باشند که به مراد رفع کمبود در گزینش اسم دامنه ساخت گردیده‌اند. از این پسوند‌ها می‌قدرت به coop، aero، info، biz، name اشاره نمود.

مجموعه سوم: پسوندهای منحصر به فرد یا این که Top level
پسوندهای اختصاصی یا این که Top level (stLTDs) نامیده میشوند. مثل پسوند gov که اختصاصی سازمان‌های دولتی می باشد.

تیم چهارم: دامنه های دوحرفی می‌باشند
دامنه‌های دو حرفی می باشند که به دامنه‌های ملی دارای شهرت بوده و تصویب آنها واجد شرایط و قانون ها آن مملکت است. مانند:

Ir = Iran
Cu = China
Us = Usa
Br = Brazil
Co = Colombia

بعضا از اشخاص تصور می‌نمایند دامنه co مخفف commercial بوده، در حالی که‌این دامنه جزء دامنه‌های ملی و مرتبط با میهن کلمبیا میباشد.
دامنه‌های ملی برای تصویب واجد شرایط خاصی می‌باشند. برای تصویب دامنه‌های ir هم حالت خاصی در لحاظ گرفته گردیده‌است. برای تصویب دامنه آی‌آر در صدر نیاز به شناسه ایرنیک خواهید داشت. برای مشاهده راهنمای تصویری ایجاد کرد شناسه ایرنیک لطفا کلیک نمائید.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 173 تاريخ : چهارشنبه 29 تير 1401 ساعت: 14:22

زمانیکه شما میزان مقصود خویش را تعیین کردید آموزش لینک سازی داخلی درمورد واحد سنجش التفات نتایجتان تصور کنید تا بدانید کدام تغییر تحول را نسبت به دیگری گزینش نمائید تصور کنید. التفات آماری یک قسمت بسیار اصلی دیگر از روند آزمایش A/B میباشد که اکثر زمان ها از آن خطا برداشت میشود. در حالتی که درمورد التفات آماری از نقطه حیث بازاریابی نیاز به یک تجدید داشتید پیشنهاد می کنم پست این بلاگ را تفحص نمایید.

۷. اعتقادوباور نتیجه ها نمائید که در هر کمپین فقط یک آزمایش را ایفا فرمائید
آزمایش بیش تر از یک چیز برای یک کمپین حتی چنانچه آن آزمایش روی به عبارتی میزان دارایی اجرا نشود موجب غامض شدن نتایجتان می شود. به عنوان مثال در صورتی شما یک کمپین نشانی اینترنتی که به یک ورقه فرود ریدایرکت می شود را آزمایش A/B نمایید و به طور همزمان شیت فرود را نیز آزمایش A/B فرمائید از کجا متوجه خواهید شد کدام تغییر و تحول موجب ارتقا سرنخ گردیده‌است؟

در طی آزمایش A/B
در حین آزمایش A/B نیز فرایند تحت دارای اهمیت میباشد

۸. از ابزار آزمایش A/B به کار گیری نمایید
برای این که آزمایش A/B را در اینترنت‌وب سایت یا این که در یک آدرس اینترنتی آزمایش فرمایید می بایست از ابزار آزمایش A/B به کارگیری نمائید. چنانچه شما یک مشتری HubSpot Enterprise میباشید، نرم افزار HubSpot دارنده خصوصیت‌هایی میباشد که به شما اذن آزمایش A/B آدرس اینترنتی‌ها، فراخوان‌ها و صفحه ها فروش را میدهد. برای کسیکه مشتری HubSpot Enterprise وجود ندارد دیگر مورد‌ها دربرگیرنده تست‌های چک گوگل هست که به شما قابلیت آزمایش A/B بیشتراز ده ورژن از یک شیت اینترنت و مقایسه همت آن با استعمال از مثال تصادفی یوزرها را می دهد.

۹. آزمایش هر دو تغییرات به طور هم‌زمان
فرصت‌بندی نقش مهمی را در نتیجه ها کمپین بازاریابی شما بازی می‌نماید، این فرصت‌بندی میتواند ساعتی از روز، روزی از هفته و یا این که ماهی از سال باشد. در حالتی که شما قرار میباشد که ورژن A را در زمان یک ماه و ورژن B را در طی ماه آینده اعمال فرمایید، چه طور متوجه میشوید که کارایی تغییر‌و تحول یافته به جهت پیاده سازی مختلف میباشد یا این که ماه مختلف؟

زمانیکه شما آزمایش A/B را ایفا می‌دهید، می بایست هر دو تغییر تحول را هر مجال انجام نمائید. در غیر این شکل نتایجتان جايگاه دوم می باشند.

۱۰. هنگامی کافی را به آزمایش A/B تخصیص دهید تا بتواند داده‌هایی اثرگذار ساخت نماید
شما در‌پی این می‌باشید که اعتقادوباور نتیجه ها فرمائید تستتان به اندازه کافی وقت برای جاری ساختن داشته تا اندازه مثال قابل توجهی را به دست آورید. در غیر این شکل دشوار میباشد که تشخیص دهید اختلاف آماری قابل توجهی دربین این دو تغییر تحول وجود داشته یا این که نه. چقدر فرصت برای اجرای آزمایش مطلوب میباشد؟ بسته به کمپانی و اینکه شما چه‌گونه آزمایش A/B را جاری ساختن میکنید، دستیابی حاصل شایان توجه آماری می تواند در پهنا تعدادی ساعت، تعدادی روز یا این که تعدادی هفته صورت دهد. نصیب مهمی از این که چقدر فرصت مورد نیاز میباشد تا نتایجی شایان توجه آماری را دستیابی فرمائید این میباشد که چقدر ترافیک اخذ میکنید. لذا درصورتی که استحصال‌وکار شما ترافیک متعددی را به سمت اینترنت‌سایتتان جذب نکرد می بایست فرصت بیشتری به اجرای آزمایش A/B تخصیص دهید.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 133 تاريخ : سه شنبه 28 تير 1401 ساعت: 14:05

همان گونه که میدانید محتوای شما آموزش لینک سازی داخلی بایستی در موتورهای کاوش برای یوزرها قابل قرائت و جالب باشد.ترافیک ارگانیک از این طرز قادر است به شما یاری دهد تا تجارت خویش را بهبود ببخشید. ولی برای اجرا این فعالیت شما به متا تگ ها نیاز پیدا خواهید کرد. متا تگ ها به عبارتی چیزی می‌باشند که کتابفروشی ها و کتابخانه ها آرشیو کتاب خویش را از روش آن سازماندهی می نمایند.

متا تگ ها در موقعیت کلی برچسب هایی می‌باشند که یاری می نمایند تا گوگل مطالب شمارا پیدا کرده و آن‌ها‌را درجه بندی نماید و به یوزرها اکران دهد. برای مثال درصورتی که شما این نوشته‌ی‌علمی را از روش موتور کاوش خویش پیدا نموده اید، به جهت برچسب های متا میباشد. متا تگ ها شالوده و مبنا seo وب سایت میباشند و او‌لین چیزی میباشد که هنگام ساخت و ساز یک ورقه اینترنت می‌توانید تهیه فرمائید. فارغ از برچسب های متا، نمی توانید ترافیک به طور ارگانیک را از روش موتورهای کاوش اخذ فرمایید.

تولید برچسب های متا مجال متعددی نمی پیروزی، البته به کارگیری از آن‌ها بسیار اساسی است و از آن جایی که 93٪ از تک تک تجارب آنلاین شما با یک موتور کاوش شروع می شود بخش اعظمی از بازاریاب های آنلاین تمرکز خویش را بر روی آنها قرار داده اند. ترافیک ارگانیک برای هر استخراج و کاری مقدس میباشد، به این ترتیب نمی اقتدار از آن دیده پوشی کرد.

تیتر و برچسب توضیحات متا برای هدف ها سئو بسیار پر استفاده می باشند ولی بهینه سازی صرفا قسمت بازاریابی دیجیتال وجود ندارد. بازاریابی دیجیتال توسعه یافته نیاز به به کار گیری از برچسب های حتی بیشتر داراست که منجر بهبود مرتبه ورقه و تجارب کلی مخاطب می‌شود.

در این صورت میباشد که برچسب های متا میتوانند به شما یاری نمایند تا شل خیس ترافیک ارگانیک را جدب فرمایید. ما درین نوشته‌ی‌علمی به شما خوا‌هیم اظهار‌کرد که متا تگ ها چه هستند، چه مزایایی دارا‌هستند و به چه شکل می اقتدار از آنان بهره برد. از آن جایی که گوگل برچسب های خاصی را در حق تقدم قرار می‌دهد تایپ کردن نتا تگ ها دارنده تکنیک های خاصی می باشند که در‌این نوشته‌ی‌علمی به شما آن تکنیک ها را خوا‌هیم اظهار کرد.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 161 تاريخ : يکشنبه 26 تير 1401 ساعت: 15:55


* بی نیاز سازی محتوا: از اینکه محتوای شما بها لینک و پیوند دادن دارااست، مطمئن گردید. آموزش لینک سازی داخلی در شرایطی‌که محتوای شما به طوری نباشد که استفاده کننده را سرگرم نماید، تاثیری نخواهد داشت.
* نشر رپرتاژ اطلاع رسانی و نوشته‌علمی در خبرنامه ها و خبر نامه های اینترنتی: مقالاتی با محتوای مطلوب در وب سایت ها و مجلات پر طرفدار منتشر فرمائید.
* محتوای خویش را اعتبار داد: با ایجاد محتوای خلاقانه و یونیک، همت نمائید به محتوای خویش اعتبار ببخشید تا استفاده کننده را کنجکاو فرمائید.
* پیرو تارنما هایی با page authority بالا در مسئله موضوعات تخصصی وبسایت خویش بروید. این وب سایت ها مخاطبان اساسی شما‌را به سایتتان هدایت می نمایند.
* وب لاگ تولید نمایید: داشتن یک وب لاگ با محتوای آموزشی میتواند شایسته ترین فیض را برای بیزنس شما به ارمغان بیاورد. قابلیت به اشتراک گذاری مطالب شما با محتواهای آموزشی بالا می رود و بیشتر چشم میشوید و تارنما های مربوط به حوزه شما، به شما لینک و پیوند میدهند.
* کانال سازی اجتماعی را در حیث بگیرید: با اشخاصی که در حوزه کاری شما عمل می نمایند، رابطه برقرار نمایید و کانال سازی فرمائید. پیوندها تخصصی موجب تبادل داده ها می‌شود. استراتژی لینک و پیوند سازی فرنگی به شما می‌گوید که چه شبکه‌های‌اجتماعی ای برای پرورش بیزنس شما مطلوب میباشد.
 
درحال حاضر شما به طور تقریب کلیه چیز را در ارتباط پیوند سازی داخلی و فرنگی میدانید و با عنایت آن در بهینه سازی وبسایت آشنا گردیده‌اید. فراموش نکنید که توجه شما دراین مورد سرانجام ساز خواهد بود. فرآیند لینک و پیوند سازی و دستیابی نتیجه ها آیتم رضایت شما، ممکن میباشد مقداری زمانبر باشد؛ البته مطمئن باشید که طاقت و بردباری شما، موجب تشکیل داد و ثبت یک مارک دیجیتال فوق‌العاده گردد.

 

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 109 تاريخ : چهارشنبه 22 تير 1401 ساعت: 14:24


پیوند داخلی چیست؟ لینک و پیوند های داخلی در واقع آموزش لینک سازی داخلی به عبارتی پیوند هایی گفته میگردد که به صفحه ها به عبارتی دامنه اشاره نموده باشد. همان طور که از نام آن نیز مشخص میباشد تماماً با لینک و پیوند فرنگی که به دامنه های دیگر لینک و پیوند گردیده است تفاوت داراست. چنانچه بخواهیم آن را به معمولی ترین شیوه ممکن توضیح دهیم پیوند داخلی پیوندی میباشد که به شیت دیگری در به عبارتی وبسایت اشاره دارااست. در‌این فراگیری میخواهیم به کیفیت و مضمون‌ پیوند سازی داخلی بپردازیم و آن را از صفر تا صد به شما فراگیری دهیم. ولی پیش از هر چیزی می بایست مداقه این لینک و پیوند ها را در seo بدانید.

فهرست عنا وین  نهفته 
1 چرا پیوند داخلی در بهینه سازی التفات ویژه ای دارااست؟
2 شایسته ترین طرز برای ساختن این پیوند ها چیست؟
2.1 پیوند های فالو (follow links)
2.2 استراتژی پیوند دهی به ورقه اساسی
2.3 استراتژی لینک و پیوند داخلی در بلاگ
2.4 تأثیر پیوند داخلی بر بهینه سازی چیست؟
2.5 لینک و پیوند های داخلی در مقابل پیوند های فرنگی
چرا لینک و پیوند داخلی در بهینه سازی عنایت ویژه ای دارااست؟
در واقع لینک و پیوند داخلی به موتورهای کاوش گر به خصوص گوگل امداد می نماید تا کلیه صفحه های تارنما شمارا پیدا نماید و درصورتی که ساختار قابل قبولی را درین پیوند ها ساخت کرده باشید، فهم بهتری از وبسایت شما خواهد داشت. همینطور در حالتی‌که از این پیوند ها به صدق و به جا به کار گیری کنید میتواند امداد بسیار متعددی به عالی شدن درجه تارنما شما در گوگل بکند و به صورت کلی می قدرت اظهار کرد برای اینکه جزو سکو های بلندتر این موتور جستجو گر باشید نیاز میباشد تا لینک و پیوند سازی داخلی را به نیکی در سایتمان جاری ساختن دهیم.

شایسته ترین شیوه برای ساختن این لینک و پیوند ها چیست؟
شایسته ترین طریق استعمال از کلماتی که بی نیاز از کلیدواژه تان میباشد است. منظورم از کلیدواژه بسیار بدیهی میباشد، کلماتی که میخواهید مرتبه خودتان را در آن بهبود ببخشید و آن صفحه های مقصود را در آن کلمه ها در سکو های بلندتر ملاحظه کنید. ولی شغل به اینجا ختم نمیشود، برای بهبود آنان نیز می‌توانید دربین این پیوند ها مسافت بیاندازید و کلیه این پیوند های داخلی را در یک جمله قرار ندهید. اشتباهی که بخش اعظمی از سئوکارها مرتکب می‌شوند این میباشد که در یک شیت تعداد خیلی متعددی پیوند داخلی قرار میدهند که خیر فقط از آن به عایدی خویش به کار گیری نمی‌کنند بلکه از آنها به خسارت وبسایتشان به کار گیری می نمایند. پس خوب میباشد در پیوند های داخلی نیز زیاده روی نداشته باشیم. ولی اکثری اشخاص این اعتقاد و باور اشتباه را دارا‌هستند که هر چقدر لینک و پیوند داخلی در یک شیت در اختیار بگذاریم هیچ مشکلی برای seo وبسایت ما نخواهد داشت و تنها لینک و پیوند های فرنگی زیاد برای seo اختلال ساز میباشد. ولی این یک اعتقاد تماماً نادرست میباشد. همت فرمایید در هر نوع پیوند زیاده روی نکنید، چون هم رضایت یوزرها و مخاطبان سایتتان را از دست می دهید و هم رضایت گوگل را از دست خواهید اعطا کرد.

عالی میباشد بدین نکته حائض اهمیت نیز اعتنا داشته باشید که پیوند های داخلی تنها پیوند های جانور در متن شما نیستند شما در هدر و فوتر وبسایتتان احتمالاً لینک و پیوند هایی دارید که به صفحه های اصلی وبسایتتان پیوند شد‌ه‌است و آنها هم لینک و پیوند داخلی به اکانت میایند. همینطور اعتنا داشته باشید از کلمه ها مقصود در پیوند داخلی تان استعمال نمائید. به صورت نمونه در تصویر تحت مشاهده می‌کنید این لینک و پیوند در یکی‌از صفحه ها تارنما ما میباشد که امداد کرده تا برگه متبوع ما با کلید کلمه ما در گوگل درجه قابل قبولی پیدا نماید.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 98 تاريخ : سه شنبه 21 تير 1401 ساعت: 13:29


لینک و پیوند‌های داخلی پیوندها در بین محتوای تارنما را علامت می دهند. آموزش لینک سازی داخلی آنان بها و التفات را میان برگه‌ها جابه‌جا می‌نمایند و از تمامی مهمتر، ساختار تارنما را نمایان می‌نمایند. پیوند سازی داخلی قسمت مهمی از استراتژی لینک و پیوند سازی وبسایت را تشکیل می دهد و می تواند به ایندکس شدن و بهبود seo یاری دهد. همینطور نرخ کلیک و نرخ تبدیل مشتریان را ارتقاء می دهد چون در‌این‌صورت مشتریان میتوانند به راحتی آن چه را که میخواهند در صفحه ها وبسایت پیدا نمایند.

قانون ها مهم پیوند سازی داخلی
پیش از این که به ارتقا مرتبه با به کار گیری از لینک و پیوند سازی داخلی بپردازیم، بیایید نگاهی به مقررات اصلی این عمل بیاندازیم:

هر چه یک شیت لینک و پیوند‌های بیشتری بگیرد گوگل بها بیشتری برای آن قائل می شود. مانند اتفاقی که درباره‌ی لینک و پیوند‌های فرنگی می‌ افتد، پیوند‌های داخلی هم به گوگل امداد می‌نمایند التفات یک برگه را با اعتنا به دیگر شیت‌ها فهم و شعور نماید.
پیوند‌های داخلی تا حدی عنایت دارا هستند که فعلا گوگل عدد ۱۰۰۰ لینک و پیوند را برای هر شیت سنجیده می داند. فراموش نکنید که‌این رقم کلیه لینک و پیوند‌های برگه را در بر می گیرد. یعنی حتی آن‌هایی را که در هدر، فوتر، منو یا این که بخش‌های دیگر قرار دارا هستند.
پیوند‌سازی چنان قدرتی داراست که قادر است حتی به صفحه ها نادر ارزشی که پیوند‌های زیاد اخذ کرده‌اند، بها بدهد برای مثال صفحاتی مثل درباره ما و تماس با ما.
پیوند از صفحاتی با محتوای تازه، میتواند بها نو ساخت‌و‌ساز نماید. این پیوند‌ها سیگنالی به گوگل می‌فرستند که سبب ساز می شود خزنده‌ها به سراغ کاغذ تازه بروند.
بیشتر بخوانید :  تکنیک های خطرناک seo
سه استراتژی پیوند سازی داخلی که سبب ساز بهبود درجه وبسایت می گردند
با در مشت داشتن این داده ها، می توانیم به سراغ لینک و پیوند سازی داخلی برویم. سه استراتژی اصلی در این باره به تفصیل ذیل می باشند:

ارتقا درجه تارنما با کاهش عمق شیت
پارسال جان مولر اظهار کرد که عمق کلیک‌ها بر بهینه سازی وب سایت تاثیر میگذارد. هنگامی از برگه اساسی یک تارنما استارت می کنیم، چه تعداد کلیک مورد نیاز میباشد تا به ورقه دلخواه‌مان برسیم؟ تعداد این کلیک‌ها بر seo شیت اثر گذار میباشد. هر چقدر که یک کاغذ به ورقه مهم وبسایت مجاورت‌خیس باشد، دقت مثبت بیشتری از گوگل اخذ می‌نماید.

این خبر نیکی میباشد. فعلا وب سایت‌هایی که ساختار عمیق و بغرنج دارا هستند میدانند برای حصول مرتبه عالی چه فعالیت می بایست بکنند.OnCrawl  به تارنما‌هایی که در منطقههایی مثل بیزنس الکترونیک شغل دارا هستند امداد نموده است با معدود کردن عمق صفحه ها وب سایت رنکینگ بهتری به دست آورند و UX خویش را بهبود دهند.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 82 تاريخ : دوشنبه 20 تير 1401 ساعت: 13:44


پیوند سازی داخلی، یکی مهم ترین و شاید فراموش آموزش لینک سازی داخلی گردیده ترین تکنیکهای بهینه سازی میباشد، که نقش به سزایی در بهبود مرتبه وبسایت جاری ساختن میکند. البته نبود استراتژی پیوند سازی داخلی، گاه موجب زخم دیدن تجربیات کاربری و در غایت امتیاز seo وبسایت می گردد. درین مقاله با یادگرفتن ایجاد کرد لینک و پیوند داخلی و گزینش صحیح انکر تکست، همپا ما باشید.

 

چکیده محتوا   

1 پیوند داخلی چیست؟

2 مداقه لینک و پیوند سازی داخلی در بهینه سازی

2.1 لینک و پیوند سازی داخلی به شعور خوب موتورهای کاوش از ساختار تارنما، امداد میکند.

2.2 اعتبار صفحه ها را از روش پیوند داخلی به یکدیگر منتقل نمائید.

2.3 ارتقاء زمان فرصت ماندگاری و بهبود تجارب کاربری بازدیدکنندگان تارنما

3 اشکال لینک و پیوند داخلی

3.1 پیوند داخلی راهنما یا این که Navigational

3.2 پیوندهای داخلی متنی

4 رایجترین ایرادات لینک و پیوند سازی داخلی

4.1 لینک و پیوند داخلی شکسته

4.2 کرول نشدن لینک و پیوند

4.3 تشکیل داد بیش تر از اندازه پیوند داخلی

4.4 به کارگیری از نگ نوفالو برای پیوند های داخلی

4.5 خلا برگه در نقشه تارنما

4.6 عمق خزش کاغذ بیشتراز سه کلیک

4.7 استعمال از یک لینک و پیوند داخلی

4.8 ریدایرکت ۳۰۱

4.9 چرخه ریدایرکت های پشت سر هم

4.10 لینک و پیوند صفحه ها HTTPS به صفحه ها HTTP

5 یادگرفتن ساخت‌و‌ساز استراتژی پیوند سازی داخلی

5.1 تهیه و تنظیم لیستی از صفحه های هاب

5.2 انتخاب خوشه های محتوایی

5.3 تعیین انکر تکست مطلوب و باصرفه

5.4 انتخاب اعتبار صفحه ها

 

پیوند چیست؟
لینک و پیوند در واقع یک واژه و کلمه مختصر از هایپرلینک میباشد که در فضای مجازی بسیار آیتم استعمال قرار می‌گیرد.  در وبسایت ها از لینک و پیوند ها به مراد هدایت استفاده کننده به کاغذ دیگر به کار گیری می نمایند. لینک و پیوند در واقع به گویش فارسی به معنای لینک و پیوند میباشد که با کلیک کردن بر روی آن میتوانید وارد شیت ای دیگر گردید. از پیوند ها برای تکان دربین صفحه های اینترنت استعمال می‌گردد. پیوند و یا این که به عبارتی لینک و پیوند ها را قادر خواهیم بود به متن، تصویر تبدیل کرد.

برای اینکه بتوانیم بهینه سازی وبسایت خیر و خوبی داشته باشیم و از موتورهای کاوش گوگل استعمال کنیم بایستی از پیوند ها به کارگیری کنیم. ولی صرفا شیوه برای داشتن یک رنک عالی و مطلوب نباید به لینک و پیوند ها بسنده کرد بلکه می‌اقتدار استراتژی های دیگری نیز بهره مند شد.

فعال سازی کمپین رپورتاژ اطلاع رسانی، خرید بک لینک و پیوند پروفایلی و … برای مثال اقداماتی میباشد که پس از ساخت وب سایت، به وسیله وبمستران اعمال می شود. البته موضوع اساسی این میباشد که برای بهبود اعتبار تارنما، بایستی از شرایط صحیح بهینه سازی تکنیکال و داخلی وب سایت، اعتقاد و باور نتایج کرد. لینک و پیوند سازی برای اینترنت سایتی که خیر از نگاه ساختاری و خیر از دید محتوایی، موقعیت صحت دارااست، مطلقاً با فیض مثبتی همپا نخواهد بود.

به همین خیال سفارش می‌گردد پیش از رپرتاژ اطلاع رسانی، به اندیشه بازاریابی محتوا و ساخت و ساز یک ارتباط دارای انسجام در میان بخشهای متفاوت وبسایت باشید. در پی این مقاله، آغاز به رسیدگی التفات به کار گیری از لینک و پیوند داخلی پرداخته و در انتها چندین مثال استراتژی لینک و پیوند سازی داخلی در اختیارتان قرار می دهیم.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 167 تاريخ : شنبه 18 تير 1401 ساعت: 15:11


در حالتی‌که بتوانید در کنار مطالبی که برای یوزرها خویش فراهم می‌کنید تصاویر و یا این که کلیپ های آموزش لینک سازی داخلی جذابی در ارتباط با دستیابی و شغل های متفاوت فراهم نمائید می‌توانم به شما یقین دهم که یکی‌از او‌لین قدم ها برای به دست آوردن بک پیوند را برداشته اید. وب سایت هایی مانند آی تی و تکنولوژی ساخت‌و‌ساز اینفوگرافیک ها نیز می‌تواند یکی‌از روش های تاثیرگذار باشد.

شاید باورتان نشود البته وب سایت هایی وجود دارا هستند که در موضوع ساخت و ساز این قبیل رسانه ها عمل دارا هستند و بعداز ساخت و ساز آنان‌را به فروش می‌رسانند. هر تعدادی در مرز و بوم ما چیزی به ما لایسنس رعایت نمیشود البته با ساخت و ساز پایگاهی این چنینی مطمئنا می توانید پیوند های بسیار خیر را اخذ فرمائید.

به‌این موضوع نیز توجه داشته باشید ممکن میباشد سایت ها از تصاویر شما استعمال نمایند اما به شما بک لینک و پیوند ندهند شما به راحتی می‌توانید در هفته با یک جستجوی معمولی براساس تصویری که در گوگل داشته اید مجموع وبسایت هایی که از عکس شما در وبسایت خویش به کارگیری کرده اند را پیدا نمایید.

۹- ارتقای محتوا به خواسته نشر مطالب به وسیله یوزرها اینترنتی
همان گونه که می‌دانید بازدیدکنندگان از وبسایت شما شایسته ترین عده ای می‌باشند که می تواند مطالب را در سطح وب به اشتراک بگذارند. تکثیر مطالب به وسیله یوزرها اینترنتی یکی‌از اصول اصلی در بکلینک سازی میباشد.

از همین رو اولی فعالیت و شاید مهم‌ترین کاری که می بایست جاری ساختن دهید این میباشد که مطالب عالی منتشر فرمائید تا یوزرها را وادار به نشر مطالب فرمائید. اعتنا داشته باشید در‌حالتی که بتوانید محتوایی عالی و مطلوب ساخت و ساز نمایید و وب سایت خویش را مدام آپ دیت نگه دارید و مطالبی که در پیشین به نشر نهاده اید را کامل شدن نمائید میتوان این باور را به شما بدهیم که در آتی ای خیر چندان بدور به یک منبع جامع برای مخاطبان تبدیل خواهید شد و پیوند سازی فرنگی خود کار را توسعه دهید.

یک شیوه دیگر برای اشتراک گذاری مطالب، به کارگیری از هیبت دعوت دوستان میباشد که بارها در سایتهای متعدد فارسی چشم ایم. از این فرمها هم می‌توانید در انتهای مطالب خویش برای اشتراک گذاری مطلبتان از روش پست الکترونیک به کارگیری فرمایید.

همان طور که می دانید چاره های متعددی برای ارتقای محتوا وجود داراست که آن را به یک‌سری قسمت تقسیم کرده ایم

 به کار گیری از ارتباط ها همگانی
 استفده از تبلیغات محتوایی
 استعمال از دعوا و گفتگوهای مرتبط
 به کار گیری از لینک و پیوند های داخلی
به کارگیری از رابطه ها همگانی
در‌این طرز اشخاص کارایی می نمایند تا در ارتباط با مسئله عمل و هر مطالب دیگری که صاحب و مالک لحاظ می‌باشند با یکدیگر به مشاجره و بحث بپردازند. این رای زنی قادر است در ارتباط با تجربه کاری و همینطور به اشتراک گذاشتن نوشته هایشان نیز باشد که در بعضا موردها سبب ساز ارتقا پیوند سازی و ترافیک وب سایت می‌گردد. همینطور میتوانید در تیم های مرتبط کاری در شبکه‌های‌مردمی درپی اشخاصی بگردید که مدام در حالا شیر مطالب می باشند و با آنان برای این خواسته وارد همیاری گردید.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 206 تاريخ : پنجشنبه 16 تير 1401 ساعت: 14:41


لینک و پیوند سازی داخلی دقیقا مانند نقشه راهی میباشد که یوزرها آموزش لینک سازی داخلی را به صفحه های دیگر هدایت می نماید؛ در واقع به یاری لینک و پیوند سازی داخلی شما می‌توانید تکان مخاطب در وبسایت را هدفمند کرده و بازدید وب سایت را بالا ببرید. البته پیوند سازی داخلی اصول و قواعد خاصی دارااست که رعایت آنان برای هر وبمستری الزامی میباشد. در‌پی این مقاله می‌خواهیم به شما بگوییم که لینک و پیوند سازی داخلی دقیقا چیست؟ چه تاثیری در seo تارنما داراست و در غایت نکات تولید پیوند داخلی برای ارتقاء بهینه سازی را خوا هیم بیان کرد.

پیوند سازی داخلی چیست؟
فرض فرمائید به یک شهری با جاذبه های تاریخی زیاد هجرت میکنید. از طرفی آحاد جاذبه های تاریخی این شهر در خیابان های فضا میدان اساسی قرار دارا‌هستند و شما یک خیابان را برای بازدید از یک کدام از جای ها گزینش میکنید. بعداز آنکه از جای گزینه نظرتان بازدید کردید، می‌خواهید از به عبارتی خیابان به خیابان های گوشه و کنار بروید. البته هیچ رویکرد ارتباطی در میان آن ها نیست. براین اساس شما ناچار میباشید به میدان شهر برگشته و به خیابان آتی بروید.

پیوند سازی داخلی بدین معناست که شما شیوه ارتباطی فی مابین صفحه های خویش تولید فرمایید تا استفاده کننده برای رفتن به صفحه های دیگر، ناچار نباشد به شیت مهم یا این که میدان مهم شهر برگردد. در‌صورتی‌که بخواهیم مقداری علمی خیس بگوییم، پیوند سازی داخلی در واقع یک تکه کد با تگ   میباشد که در کدهای html وبسایت قرار می‌گیرد. هنگامی که روی آن کلیک می‌کنید، به کاغذ دیگری از وب سایت هدایت خواهید شد.

تفاوت پیوند داخلی یا این که inteal link با پیوند فرنگی در مقصد آن میباشد؛ با یاری پیوند سازی فرنگی به خارج از وب سایت هدایت میشوید.

 

اموزش لینک و پیوند سازی داخلی
چطور در کدنویسی html، پیوند داخلی بسازیم؟

برای ایجاد کرد پیوند در کدهای html بایستی به طور پایین مبادرت فرمایید:

کلمه و واژه لینک و پیوند گردیده

با دقت به قطعه کد بالا، به مکان example می بایست نشانی برگه آیتم نظرتان و در نصیب " واژه لینک و پیوند گردیده "، انکر تکست مربوط به آن کاغذ را قرار دهید.

 

فراگیری ایجاد کرد پیوند داخلی در وردپرس
برای ایجاد کرد لینک و پیوند داخلی در وردپرس، کافیست بر طبق با صورت تحت، متن گزینه نظرتان را تعیین نمائید. آن‌گاه آیکون لینک و پیوند که مشخص و معلوم کرده ایم را تعیین فرمایید. یک فریم بر پایه ی صورت پایین برای شما گشوده شود، درین قاب بایستی نشانی ورقه گزینه نظرتان را وارد نمایید. در غایت دکمه آبی را تعیین فرمایید.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 234 تاريخ : چهارشنبه 15 تير 1401 ساعت: 14:50


گوگل در بیانه‌ای رسما اینگونه اعلام نموده است: «وقتی که آموزش لینک سازی داخلی پیوند نوفالو معرفی شد، گوگل هیچ یک از لینک و پیوند‌های نوفالو را تحت عنوان سیگنالی برای تاثیردهی در الگوریتم کاوش به حساب آوردن نمی کرد. ولی این ضابطه امروزه عوض شده میباشد. کل مشخصه‌های لینک و پیوند‌ها از UGC و Sponsored گرفته تا نوفالو، تحت عنوان علامت‌ای برای گوگل کاربرد دارا‌هستند که نشانه می دهد چه لینکی را در سرچ اثر بدهد و چه لینکی را اثر ندهد. ما از این آیات در کنار دیگر آیه‌ها به کارگیری می کنیم تا خوب بتوانیم لینک و پیوند‌ها را در سیستم خویش بفهمیم و نظارت کنیم.»

به این ترتیب در‌صورتی‌که با گوگل رو راست باشید و بگویید منشا هر لینک و پیوند چیست، می توانید از نتیجه ها سودمند آن سود‌مند گردید و هیچ رسمی را هم نقض نکنید. در پذیرش این سخن SEMRush میگوید: «آیا می‌دانستید که اکثر صفحه های جان دار در ورقه اولیه گوگل حدودا 20 تا 40 درصد، پیوند نوفالو به سمتشان فرود آمده میباشد؟»

برای مثال کلمه و واژه کلیدی Backlinks را در حیث بگیرید. مرتبه نخستین گوگل در سرچ برای این واژه نشانی https://www.gotchseo.com/backlinks/ میباشد. 28 درصد لینک و پیوند‌های این کاغذ نوفالو می‌باشند و حدود 30 درصد از لینک و پیوند‌های آحاد تارنما نیز نوفالو میباشند.

حتی نتیجه ها پژوهش ها Ahrefs علامت داده که لینک و پیوند‌های نوفالو که از وب سایت‌های توانا میایند احتمالا اثر بیشتری نسبت به پیوند‌های فالوی وب سایت‌های ضعیف دارا هستند. حتی در‌صورتی‌که تصور کنیم که‌این پیوند‌ها به طور بدون واسطه بر سئوی وب سایت شما اثر نمی‌گذارند نباید اثر غیر بی واسطه آن‌ها‌را در ارتقا ترافیک و دانایی بخشی مارک نادیده گرفت.

به این ترتیب نمی‌قدرت به صورت انقطاع ذکر کرد که لینک و پیوند‌های نوفالو هیچ تاثیری بر سئوی تارنما ندارند و خوب میباشد آن ها را نیز در لحاظ داشته باشید.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 136 تاريخ : سه شنبه 14 تير 1401 ساعت: 14:22


کیفیت حل همنوع خواری عبارات کلیدی، به ریشه این خلل بستگی دارااست.

بیشتر وقت ها، قضیه تنها به سازماندهی صفحه های برمی‌خواهد شد. البته آموزش لینک سازی داخلی در مواقعی هم که اختلال دور از شوخی‎خیس میباشد، ممکن میباشد بدون چاره گردید از ریدایرکت ۳۰۱ یا این که صفحه های لندینگ نو به کار گیری فرمایید.

برای رفع خلل کنیبالیزیشن پنج راه حل وجود داراست:

۱- اینترنت‌وبسایت خویش را تجدید بنا فرمایید
بی آلایش‌ترین راه‌حل این میباشد که معتبرترین برگه خویش را در حیث بگیرید و آن را به یک شیت لندینگ تبدیل فرمائید که بتواند بقیه صفحاتی که از به عبارتی کلمه و واژه کلیدی به کار گیری کرده‌اند را پوشش دهد.

در‌حالتی که به نمونه اینترنت‎وبسایت فروش کفش برگردیم، ممکن میباشد راه حل منطقی این باشد که «کفش»‌ها را برگه کانونیکال خویش در لحاظ بگیریم و کلیه تنوع‌های دیگر در حوزه کفش (کفش پیاده‌روی، کفش دوییدن، و…) را به آن کاغذ لینک و پیوند بدهیم.

۲- صفحه های لندینگ تازه ساخت و ساز نمایید
ممکن میباشد در وبسایت خویش ورقه لندینگ نداشته باشید که آحاد صفحه های فرآورده شمارا در یک جای با هم تلفیق شوند.

در‌این‌حالت‌، شما‌ میتوانید از ساخت یک شیت لندینگ مخصوص تحت عنوان معتبرترین برگه منبع وب سایت خویش به کارگیری فرمایید و از آنجا به بقیه صفحه های خویش پیوند بدهید.

برای مثال در نمونه دکان کفش، ممکن میباشد کاغذ‎ای به اسم «کفش پیاده‌روی» و ورقه دیگری به اسم «کفش ورزشی مردانه» ساخت کنیم.

۳- محتوای خویش را تلفیق فرمایید
درصورتی که صفحه های شما به اندازه کافی منحصربه‌فرد نیستند که بتوانند یک سری ورقه را با به عبارتی واژه کلیدی غرض قرار دهند، کوشش نمایید تمامی آن صفحه های را در یک برگه واحد با یکدیگر تلفیق و ادغام فرمایید.

این فرصتی میباشد برای کل کردن دو کاغذ با تلاش معدود و تبدیل آنان به یک منبع معتبرتر. همینطور ممکن میباشد این شغل بتواند نقص‌ محتوای بی‌چگونگی را هم در وبسایت شما رفع نماید. زمانی ۲ یا این که تعدادی مقاله را به یک مقاله جامع تبدیل می کنید، گوگل احتمالا برای شیت شما مقام بالاتری در حیث میگیرد.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 137 تاريخ : دوشنبه 13 تير 1401 ساعت: 14:04


تایپ کردن مقاله تحت عنوان تالیف کننده مهمان در بقیه بلاگ‌ها هنوز هم آموزش لینک سازی داخلی یک تاکتیک بسیار مؤثر میباشد. اما در سال 2014 میلادی از گوگل خبر رسید که روزها شکوه و جلال وب لاگ نویسی مهمان به سرآمده، البته این تنها در خصوص پست‌های بی‌چگونگی مصداق داراست؛ یعنی به عبارتی مطالبی که تالیف کننده‌های بی‌هویت با پرداخت پولی به صاحب و مالک وب لاگ و صرفا با مقصود درج بک پیوند خودشان منتشر می‌نمایند یا این که هدفشان تنها بهبود seo میباشد و بس. تکثیر اینگونه پست‌هایی نقض آشکار قانون ها کیفی گوگل بر طبق ممنوعیت خریدوفروش بک پیوند میباشد.

یکی شایسته ترین امتیازات وب لاگ نویسی به طور مهمان، قابلیت و امکان به ثمر نشستن سریع آن به‌محض تکثیر بک پیوند میباشد. به‌علاوه، برخلاف تبلیغات که عملاً فشار بر عموم برای خرید تولیدات و سرویس ها گوناگون به حساب میآید، بلاگ نویسی تحت عنوان مهمان یک کدام از استراتژی‌های بازاریابی داخل‌گرا (Inbound) میباشد که از محتوایی که به مذاق استفاده کننده غرض خوش میاید در راستای هدف ها بازاریابی و فروش استعمال می‌نماید؛ براین اساس وقتی‌که محتوا تاثیر خویش را می گذارد و کاربر بر روی بک پیوند شما کلیک می‌نماید، احتمال خرید فرآورده یا این که دست کم، اشتراک او در فهرست آدرس اینترنتی مارکتینگ شما به‌مراتب بیشتر خواهد بود.

البته برای آغاز وب لاگ نویسی تحت عنوان مهمان و استخراج حاصل مناسب چه بایستی کرد؟ بدین خواسته به موارد ذیل دقت نمایید:

بلاگ‌های حوزه شغل خودتان که مولف مهمان می‌پذیرند را با کاوش در گوگل پیدا نمایید.
ترجیحاً پیرو اینترنت‌تارنما‌هایی باشید که Domain Authority آن ها بیشتر از 30 باشد و اذن درج پیوند‌های فالو با انکرتکست در متن محتوا را میدهند.
به تعداد دفعات به اشتراک‌گذاری در کانال‌های اجتماعی و تعداد کامنت های یوزرها اینترنت‌وبسایت موردنظر دقت نمائید.
در حالتی که سایتی وجود داراست که خواننده‌گان فعال و دنبال کنندگان متعددی در کانال‌های اجتماعی داراست، البته لینک و پیوند‌هایش نوفالو میباشد، از تایپ کردن مقاله برای آن دیده‌پوشی نکنید؛ به این دلیل که حتی در‌صورتی‌که بک‌پیوند‌های آن ازنظر بهینه سازی ارزشی نداشته باشد، البته دستکم خویش و اینترنت‌سایتتان را مشهور‌خیس خواهید کرد.
با ارائه مثال فعالیت، ساختار محتوا و ثابت توان و جدیت خویش در پوسته یک متن مختصر و موثر، مالک اینترنت‌وبسایت را متقاعد فرمایید.
 

 

 

- به کارگیری از رابطه ها همگانی (PR) دیجیتال
ارتباط ها همگانی دیجیتال و بلاگ نویسی مهمان از جهات زیادی با یکدیگر همپوشانی دارا هستند، البته درصورتی که وب لاگ نویسی بیشتر روی اخذ بک لینک و پیوند تمرکز می‌نماید، رابطه ها همگانی دیجیتال از دو جهت مختلف میباشد:

رابطه ها همگانی در پی ارتباط سازی و صورت تصاحب کردن پیوندهای عمیق و بلندمدت میباشد؛ یعنی می بایست عملکرد نمایید تا با طرف مقابل رابطه مجاورت‌تری برقرار نمائید. به عنوان مثالً میتوانید در کانال‌های اجتماعی متعدد با او و مطالبی که منتشر می‌نماید تعامل داشته باشید و برایش حیث بگذارید.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 207 تاريخ : يکشنبه 12 تير 1401 ساعت: 13:52


در بالا شما بایستی سعی بک لینک و پیوند ها و عناصری از آن که به آموزش لینک سازی داخلی بهینه سازی امداد می نمایند را ادراک فرمائید. گوگل برای قضاوت درباره پیوند های شما به مورد ها مختلفی اعتنا داراست مثلا:

پیوند هایی که به دامنه سایت اشاره می نمایند. (مدام پیوند هایی می‌باشند که به وبسایت شما داده میگردند و به دامنه مهم نیز اشاره دارا‌هستند. پس این گزینه مدام وجود دارااست.)
لینک و پیوند هایی که به صفحه ها داخلی تارنما اشاره دارا‌هستند. (در شرایطی‌که که لینک و پیوند های بیشتراز حدی برای یک شیت تارنما خویش بسازید، می‌تواند موجب اسپم شناخته شدن آن کاغذ خواهد شد. خوب میباشد لینک و پیوند های متنوعی را برای صفحه های داخلی متعدد تارنما خویش بسازید.)
چگونگی وب سایت منبع (وب سایت هایی که اعتبار و توان بیشتری دارا هستند مشمول لینک و پیوند های ارزشمندتری نیز می باشند.)
مطلوب بودن منبع(از جهت مرتبط بودن با وبسایت شما)
انکر تکست ها (چنانچه از انکر تکست های یکسانی برای وبسایت خویش به کار گیری نمایید ممکن میباشد سبب ساز پنالتی شدن وبسایت شما گردد.)
رسیدگی محتوا (گوگل محتوا شما‌را از ان جهت پژوهش می نماید که آیا پیوند شما سودمند میباشد یا این که شما لینک و پیوند را فقط برای افزایش سکو وب سایت خویش ساخته اید. )
فرکانس لینک و پیوند های فرنگی (به دنبال توضیح خوا‌هیم اعطا کرد.)
اعتنا داشته باشید که همگی این فاکتور ها در کنار هم شغل می نمایند و به هم متعلق می باشند. 

اثر پیوند های فرنگی
یک کدام از واحد سنجش های اصلی در انتخاب معیار اقتدار وبسایت شما لینک و پیوند هایی می‌باشند که به دامنه تارنما شما اشاره دارا هستند. لینک و پیوند های فرنگی در واقعیت پیوند هایی می باشند که از تارنما های متعدد به تارنما شما داده می‌شوند. در صورتی‌که تارنما شما 1000 لینک و پیوند از 4 دامنه فرنگی داشته باشد اثر آن به مراتب کمتر از اخذ 1000 لینک و پیوند از 1000 دامنه فرنگی خواهد بود. پس در صورتیکه که از دامنه های بیشتری متناسب با فاکتور های لینک و پیوند سازی، استخراج لینک و پیوند نمائید، تارنما شما اقتدار بیشتری پیدا خواهد کرد.

داده ها کافی در مسئله اثر لینک و پیوند های فرنگی را می توانید در نوشته‌ی‌علمی اثر لینک و پیوند های فرنگی بر روی سئو تارنما دنبال فرمایید . 

 لینک و پیوند روت چیست؟

وقتی که وبسایت شما از دامنه ای نو لینک و پیوند فرنگی اخذ می نماید، یک لینک و پیوند روت نو به تارنما شما اضافه گردیده‌است. 

فرکانس لینک و پیوند های فرنگی
این گزینه را با یک نمونه گستردن می دهم. فرض فرمائید که شما یک پست در سایتی نو قرار می دهید و از آن روش وبسایت شما یک پیوند روت نو به دست خواهد آورد که سبب ساز ارتقاء توان دامنه تارنما شما نیز شود. ولی اخذ لینک و پیوند نو از آن تارنما دیگر برای شما پیوند روت محسوب نخواهد شد و مانند لینک و پیوند نخستین باعث ارتقا پیج رنک شما نمی‌شود، اما هنوز هم تا اندازه ای اثر داراست. به همین ترتیب سو‌مین و چهارمی پیوند دریافتی شما نیز قیمت کمتری خواهند داشت. 

نکته حائض اهمیت دیگری که وجود داراست این میباشد که لینک و پیوند های دریافتی برای صفحه های داخلی تارنما شما ضمن این که سبب ساز ارتقاء پیج رنک تارنما شما می گردد، سبب ارتقا اقتدار دامنه شما نیز شود. به نمونه تحت اعتنا نمایید:

فرض فرمائید شما تعداد 1000 لینک و پیوند برای شیت اساسی تارنما خویش ساخته اید و از این روش شما به اندازه x مقدار امتیاز برای ارتقا اقتدار دامنه خویش گردآوری نموده اید. ولی چیزی که جذاب اعتنا میباشد این میباشد که ورقه اساسی شما در بیشتر نتیجه ها به دیده خواهد خورد. در شرایطی که که در حالتی که شما این 1000 پیوند را به 100 برگه داخلی وب سایت خویش می دادید، خلال این که اقتدار دامنه وبسایت شما به اندازه x مقدار ارتقا پیدا میکرد، 100 شیت داخلی وب سایت شما هم در حاصل موتور های کاوش اکران داده می شدند.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 185 تاريخ : شنبه 11 تير 1401 ساعت: 16:14

تایپ کردن محتوا و محتوا گذاری یک کدام  آموزش لینک سازی داخلی از مهم ترین مواقعی میباشد که میتواند به ارتقاء ترافیک وب سایت امداد شایانی نماید. ساخت‌و‌ساز محتوا برای صفحه های فرود تارنما ها یاری می نماید که تارنما بتواند یوزرها بیشتری را به سمت خویش جذب کند. با دقت به تغییراتی که الگوریتم های تازه گوگل مانند الگوریتم رنک برین RankBrain در ساخت محتوا ساخت‌و‌ساز کرده اند. پیاده سازی و ایجاد محتوا بیشتراز قبل مشقت بار و اساسی گشته میباشد. در‌این نوشته‌ی‌علمی تلاش داریم تا مهم ترین کارداران اثر گذار در ایجاد یک محتوای کیفیت بالا برای یک وبسایت را تحقیق کنیم.

 7 سر اساسی برای تایپ کردن مقاله ها ماهر برای بهینه سازی کاران

1-  پژوهش ها لغات کلیدی را ماهر ایفا دهید
پژوهش ها کلمه ها کلیدی بدین مفهوم میباشد که زمانی که میخواهید محتوایی را ساخت و ساز نمائید. آغاز بایستی بدانید که مخاطبان آن محتوا برای پیدا کردنش از چه کلید کلمه هایی به کارگیری می نمایند. درک کردن این کلید کلمه و واژه ها به شما امداد خواهد کرد تا راحتتر بتوانید این مخطبان را از موتورهای کاوش به سمت تارنما خویش هدایت فرمائید. برای یافتن واژه و کلمه های مد لحاظ یوزرها می قدرت از ابزارهای رایگانی مانند keyword planner یا این که حتی ابزاری مانند گوگل ترندز و یا این که ابزارهای غیر رایگانی مانند SEMrush استفاده نمود.

2- از کلمه ها کلیدی به صحت در ساخت و ساز محتوا به کار گیری نمایید
هنگامی بود که می توانستید برای seo کردن یک محتوا لغات کلیدی را با اجبار باطن محتوای خویش مکان دهید اما این نحوه بهینه سازی سالهاست که دیگر کارساز وجود ندارد. هرچند که هنوز هم درج لغات کلیدی در محتوا امری ضروری میباشد. البته اجرا آن بصورت غیر طبیعی دیگر کارساز وجود ندارد و حتی به پنالتی شدن تارنما شما خواهد انجامید.

به عنوان مثال طریق های استعمال عبارات کلیدی در محتوا، که همچنان بایستی به شغل گرفته گردد. به کار گیری از لغت ها کلیدی در تیتر صفحه ها و 300 واژه و کلمه اولیه محتوا میباشد و همینطور به کارگیری از آن در تگ های h1 و h2 همچنان موءثر میباشد. در متن هم می بایست از کلمه ها کلیدی استعمال شود. ولی بایستی به خیال و خاطر داشت که نیازی به تکرار عین واژه کلیدی در سرتاسر متن وجود ندارد و می قدرت از واژه و کلمه های مترادف و هم معنی، مترادف و هم معنی و یا این که بخشی از کلمه ها کلیدی در محتوا بهره مند شد. به خیال و خاطر داشته باشید که هنگامیکه کاربری برای واژه و کلمه ای کاوش می نماید. به طبعً در ادامه یافتن داده ها بیشتر در باره مورد خاصی و یا این که خریداری نمودن کالای خاصی است. براین اساس بجای آنکه یک محتوای بی مضمون‌ پر‌از واژه و کلمه کلیدی به وی تحویل دهید. بهتراست که محتوای دلخواه اورا ساخت و ساز نمائید.

به خیال داشته باشید این طرز به ارتقا نرخ کلیک و ارتقا تعامل یوزرها با تارنما خواهند انجامید.

3- درباره چیزی بنویسید که برای مخاطبان اساسی باشد
ترند یا این که موضوعات داغ، موضوعاتی می باشند که یوزرها بخش اعظمی در شبکه‌های‌اجتماعی به آن میپردازند و یوزرها متعددی هم آن را در شبکه‌های‌اجتماعی دنبال می نمایند. به عنوان مثالً درصورتی که بخواهیم نوشته‌ی علمی ای درباره اثر شبکه‌های‌مردمی در seo بنویسیم. اکنون ترند اپ تلگرام بسیار مالامال استفاده کننده میباشد و می اقتدار نوشته ی علمی ای با تیتر حقایقی ناگفته از تلگرام و می بایست ها و نباید های به کارگیری از تلگرام را در خصوص با مشاجره بهینه سازی نوشت. این راه‌حل در‌صورتی‌که مخاطبان وب سایت را راضی نماید مشکلی ندارد اما نباید از آن سوء بهره مند شد.

هنگامیکه می‌خواهید درباره‌ی با موضوعی مطلبی بنویسید آغاز از خویش به پرسید که چه کسی مداقه میدهد؟ حقیقت این میباشد که اکثری از مطالب منتشر گردیده در سطح اینترنت هیچ برهان خاصی ندارند. و هیچ سیاست مشخصی از ایجاد محتوا را دنبال نمیکنند. هنگامیکه محتوایی را می نویسید به خیال و خاطر داشته باشید که استفاده کننده پایانی شما گوگل و الگوریتم های گوگل وجود ندارد. بلکه استفاده کننده پایانی شما یوزرها تارنما شما می باشند. براین اساس محتوای خویش را با اعتنا به نیاز و منظور آنان ساخت و ساز نمائید. بدین ترتیب هنگام تایپ کردن متن، از خویش به پرسید که شما چه چیزی را به یوزرها خویش میگویید که دیگر وب سایت ها قوی به ذکر آن نیستند. به خاطر داشته باشید که هیچ کس کسب و کار شمارا عالی از خودتان نمی شناسد بدین ترتیب از این قابلیت و امکان برای توسعه خویش استعمال نمائید. هنگامیکه می‌خواهید از یک واژه کلیدی در محتوای خویش به کارگیری فرمایید. به هیچ وجهً از استخدام یک نیروی کارشناس دراین باره نهراسید. شما می‌توانید با امداد یک کمپانی خبره در این مورد محتوای اختصاصی به شخصی ایجاد نمایید که با توسعه و گسترش متعددی در شبکه های مردمی منتشر شود.

4- محتوای خویش را به قدری زمانبر بنویسید که بعنوان یک محتوا قابل عرضه باشد
یک محتوای 100 واژه ای از اینکه هیچ محتوایی ارائه ندهید بهتراست. البته قیمت اینگونه محتوایی چقدر میباشد؟ در صورتیکه شما بجای ارسال کردن یک پست یک توییت بفرستید، موتورهای کاوش چه طور با آن عکس العمل خواهند کرد. گوگل رسما هیچ عدد خاصی را برای ارتفاع محتوا اعلام نکرده میباشد. البته کارشناسان جداگانه بر این اعتقاد و باور میباشند که به جهت سوء استعمال های بسیار از گوگل و ساخت‌و‌ساز محتوای معدود وسعت بی چگونگی، خوب میباشد که محتوای شما دستکم 600 واژه (برخی از متخصصان به دست‌کم 300 واژه و کلمه نیز اشاره کرده اند) باشد. البته خوب میباشد که محتوای یک شیت متنی 2000 واژه و کلمه یا این که بیشتر باشد. به خیال داشته باشید که مالامال استفاده کننده ترین محتواها در گوگل دست‌کم 1500 واژه و کلمه ارتفاع داشته اند. استعمال از محتوایی که برای استفاده کننده آخری با ارزش باشد سبب کاهش نرخ پریدن یوزرها وبسایت خواهد بود.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 93 تاريخ : سه شنبه 7 تير 1401 ساعت: 13:46

در بازاریابی محتوا درباره محتوا و بهینه آموزش لینک سازی داخلی سازی تکنیکال و ضرورت استعمال آن‌ها در وبسایت دعوا‌های متعددی مطرح شده است. موضوعی که ما قصد داریم در‌این نوشته‌علمی به آن اشاره کنیم، این میباشد که رعایت اصول بهینه سازی تکنیکال و بازاریابی محتوا دو شیوه منقطع و متمایز از هم نیستند. بلکه یک وبسایت برای توفیق به هر دوی این تکنیک ها نیاز داراست.

شاید برهان آنکه بیشتر وبسایت‌ها هر دوی این طرز‌ها را در seo وبسایت خویش به فعالیت نمی‌مارک این باشد که یافت کردن فردی که بتواند هر دو فعالیت را به‌شکل حرفه ای اجرا دهد فعالیت مشقت میباشد و کمپانی‌ها مجبور می شوند که در میان این دو نحوه یک کدام از را تعیین نمایند.

در صورتیکه بخواهیم به‌این پرسش که محتوا یا این که seo تکنیکال چه‌گونه نسبت به هم حق تقدم‌بندی می شوند، جواب منصفانه‌ای بدهیم بایستی بگوییم که‌این مسئله بستگی به شیوه کارکرد وبسایت اینک دارااست. اینکه تارنما شما با چه سرعتی میخواهد به فیض رسد و اینکه کسب و کار شما تا چه حد کلان میباشد و شما تا کنون چه پیشرفتی در بیزنس خویش داشته‌اید. همه در انتخاب پاسخ این پرسش نقش دارا‌هستند.

مشکلاتی که محتوا و بهینه سازی تکنیکال میتوانند حل نمایند

طرز سعی فعلی وب سایت
اینکه شما پول خویش را برای کدام تیم صرف نمایید تا سود بهتری از seo وب سایت خویش به دست بیاورید بستگی به طریق کوشش فعلی وب سایت و هدفی دارااست که وب سایت شما قصد دارااست به آن رسد:

کوشش برای بدست آوردن مرتبه خوب: چنانچه شما نمی‌توانید جايگاه‌ای که استحقاقش را دارید بدست بیاورید، وبسایت شما با ایرادات تکنیکال روبرو میباشد و مسلماً بایستی بر روی seo تکنیکال سرمایه‌گذاری نمایید.
تداخل در محتوای تارنما: درصورتی که سکو تارنما شما چرا که صفحه های متعددی از وب سایت شما سعی بر جايگاه‌گیری برای چند واژه کلیدی واحد را دارا‌هستند، افت کرده، به طبعً شما بایستی محتوای خویش را دستکاری فرمایید تا بتوانید این اختلال را برطرف فرمائید.
برگه تولید ها با پیکربندی چندگانه جايگاه ای به دست نیاورده میباشد: در حالتی‌که ورقه تولیدات شما یک سری آیتم مانند رنگ، صورت، اندازه، استایل را به گزینش مخاطب قرار می دهد، عدم ایندکس شدن مجموع این حالات به احتمال زیاد به جهت بهینه سازی تکنیکال میباشد.
صفحه ها فروش با وجود تولیدات همیاران و خرده فروشی ها سکو نمی‌گیرد: در‌حالتی که شما محصول ها کمپانی‌های دیگر را می‌فروشید یا این که یکسری کمپانی در ساخت‌و‌ساز متاع آخری شما دخیل می باشند، عدم جايگاه‌گیری معمولاً به جهت محتوای نسخه برداری میباشد. شایسته ترین روش برای برطرف کردن این اختلال ساخت و ساز محتوای منحصر برای تولیدات میباشد.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 90 تاريخ : دوشنبه 6 تير 1401 ساعت: 17:01


این که خرید بک پیوند کاری غلط و غیر متخصص است برای تمامی معلوم میباشد، آموزش لینک سازی داخلی البته بایستی این نکته را در لحاظ گرفت برای این که منزلت قابل قبولی در گوگل داشته باشیم رویه های مختلفی وجود دارااست که خرید بک پیوند آسوده ترین و البته غیرحرفه ای ترین راه و روش میباشد.

حال پرسش اینجاست که آیا خرید بک پیوند میتواند برای وبسایت شما ریسکی به یار و همدم داشته باشد؟

به هیچ عنوان بک پیوند بخریم؟ اگرکه پاسخ خیر میباشد چرا بک لینک و پیوند نخریم؟

مسلما پاسخ ما منفی میباشد، در صورتی در ادامه جایگاهی مطلوب در گوگل می‌باشید می بایست فرایندی صحیح را طی نمائید که‌این فرآیند نیاز به طراحی برنامه دراز برهه زمانی داراست.

در حالتی که فضای گوگل را یک فضای انتخاباتی در لحاظ بگیریم گوگل بک پیوند را تحت عنوان یک رای مثبت از طرف یوزرها به برگه یا این که تارنما شما می شناسد.

با استحصال رای بیشتر شما شانس برد در انتخابات گوگل را خواهید داشت. ولی…؟!

ولی گوگل صراحتا اعلام کرده که خرید بک پیوند مغایر سیاست های انتخاباتی میباشد و قانون شکنی شناخته میگردد.

اختلال این جاست که وبمستران می پندارند با خرید رای می‌توانند موتور های کاوش را فریب داده و در انتخابات موفق شوند، اما تحقیق گوگل بر خرید بک پیوند بسیار غامض و حاذق میباشد.

گوگل بک پیوند های خریداری گردیده را چطور تشخیص می‌دهد؟
مدام این نکته را در لحاظ داشته باشید که گروه بلندمرتبه و قدرتمندی مانند گوگل دارنده استراتژی قدرتمندی برای تشخیص خرید بک پیوند بوسیله تارنما های اینترنتی دارااست.

یکی طریق های ویژه برای جنگ با این پدیده و حذف آن، نیروهایی می‌باشند  که وظیفه ای جز گشت و گذار در وب و شناسایی تارنما های فروشنده لینک و پیوند ندارند.

در حالتی‌که شما تارنما قابل قبولی را برای خرید بک پیوند پیدا نموده اید،مطمئن باشید که  که گروه گوگل نیز با تدقیق بالایی که دارااست قادر است آن را شناسایی کرده و پیگیری کند…

این را در لحاظ داشته باشید که گوگل برای حذف این پدیده (خرید بک پیوند) از هر دری وارد میشود.

یک کدام از دیگر از خط مش های نبرد با خرید بک پیوند، تشویق کاربرانی میباشد که به معرفی تارنما هایی که قصد فریب موتور های کاوش را دارا‌هستند میپردازند. در‌این روند هم وب سایت خریدار و هم تارنما فروشنده با جریمه گوگل مواجه خواهند شد.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 102 تاريخ : يکشنبه 5 تير 1401 ساعت: 14:08


داده های عددی جذاب از لینک و پیوند سازی در seo
لینک و پیوند سازی مدتهاست که تحت عنوان مبنا مهم  تاکتیک های seo در آموزش لینک سازی داخلی حیث گرفته می گردد. با این درحال حاضر ، قضیه این میباشد که مقررات تشکیل داد لینک و پیوند در حین سالها هر روزه با بروزرسانی الگوریتم های گوگل در حالا تغییر‌و تحول میباشد.

اگرچه غرض مهم بک پیوند ها این میباشد که به تارنما شما اعتبار بیشتری دهد ، ولی اینک نوع و چگونگی پیوند ها به مراتب مهمتر از تعداد آنهاست. لینک و پیوند های اسپم و بی چگونگی گزینه پذیرش گوگل نیستند این یک چرخش بدون نقص از جانب گوگل در دو سه سال اخیر میباشد.

۶۵٪ بازاریابان معتقدند لینک و پیوند سازی دشوارترین استراتژی بهینه سازی تارنما میباشد

ما تنها در اینجا درخصوص بازاریاب ها حرف نمی‌‌کنیم ، بلکه خواسته ما اشخاص کارشناس seo و پیوند سازی میباشند.

تفاوت دربین قرار دریافت کردن در پنج شرایط بلندتر در گوگل و قرار به چنگ آوردن در کاغذ دوم ناچیز میباشد و  با یک استراتژی صحیح ساخت لینک و پیوند میتواند تفاوت بزرگی را رقم زد.

اثر بک لینک و پیوند در حاصل جستجوی گوگل در سال ۲۰۱۱ و آن‌گاه مجدد در سال ۲۰۱۷ به نقط ی اوج خویش رسید.

داده های عددی seo علامت داده میباشد که سال ۲۰۱۷ شاهد تغییر‌و تحول چشمگیر در روش برخورد گوگل بک پیوند بوده. از همین سال به آن گاه ، تأکید بر چگونگی بیش تر از کمیت میباشد که پیش گویی میشود مدتی هیچ تغییری مهم در‌این نصیب از الگوریتم های گوگل وجود نداشته باشد.

صرفا ۳۵٪ از وبسایتها ماهانه ۳ ملیون تومان یا این که کمتر در ایجاد کرد پیوند خویش هزینه می نمایند.

این داده های عددی آرم میدهد که اکثر تارنما ها ( حدود ۶۵ درصد ) بیشتراز ۳ ملیون تومان در ماه را برای تصویب و خرید بک پیوند میپردازند.

روش پیوند سازی در سال ۲۰۲۰
پیوند سازی در سال ۲۰۲۰ هم یک کدام از شیوه های اثر گذار در بهینه سازی میباشد. ولی می بایست در لینکسازی فرنگی وسواس و اعتنا متعددی داشته باشید. همگی چیز می بایست طبیعی باشد. ربات های گوگل هوشمندتر از پیشین گردیده اند و می‌توانند پیوند های غیرطبیعی ، خریداری گردیده و بی چگونگی را شناسایی نمایند. در شکل هرگونه خطا ، خیر صرفا حالت تارنما شما عالی نمیشود ، بلکه موجب افت و جریمه وبسایت گردد. برای فیض مثبت در لینک و پیوند سازی فرنگی ، از سایت های مرتبط لینک و پیوند بگیرید ، در خرید بک لینک و پیوند افراط نکنید ، از سایت های اسپم پیوند نگیرید.

در سال ۲۰۲۰ سه طریق لینک و پیوند سازی در seo اثر دارا هستند که یک وب سایت بایستی دارنده هر سه نوع این پیوند ها باشد.

مقاله پیشنهادی فوق العاده اصلی با بیان جزئیات: نحوه های پیوند سازی درست برای بهبود بهینه سازی

اخذ پیوند با کیفیت
بر اساس مدام، اخذ بک لینک و پیوند میتواند اثرگذار باشد. البته امروزه لینک و پیوند های کیفیت بالا صرفا در seo اثر دارا هستند. محاسبه چگونگی وب سایت ، اتوریتی و پیج رنک ، ترازو رابطه با سایت شما ، از سایتی که قصد اخذ پیوند دارید بایستی آنالیز گردد. به چگونگی توجه فرمائید ، خیر کمیت! به امداد نوشته ی علمی بک لینک و پیوند بهتر چه خصوصیت هایی داراست؟ ، لینک و پیوند های دریافتی وب سایت خویش را تقویت فرمائید.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 91 تاريخ : شنبه 4 تير 1401 ساعت: 14:29


گوگل در سال 1990 دعوا پیج رنک را پیش آورد و آن را مطابق بک لینک آموزش لینک سازی داخلی و پیوند هایی که به یک وبسایت داده میشد امتیاز بندی میکرد و در فیض هر سایتی که پیج رنک بهتری داشت درجه های بهتری را اخذ میکرد. این فرمان منجر گردیده بود تا پیوند های اسپم و ضعیف و حتی دادوستد لینک و پیوند شکل بگیرد و در فیض گوگل درحال تلف کردن منابع درآمدی خویش بود و درنتیجه الگوریتم پاندا را در سال 2012 رونمایی کرد تا با این نوع خطاها جنگ کرده و بتواند از دادوستد هایی که شکل می گرفت دوری نماید.

الگوریتم پاندا به‌دنبال جریمه وبسایت هایی میباشد که به طور اسپم پیوند سازی می نمایند میباشد و به راحتی آن‌ها را تشخیص می‌دهد. ما درین عصر به به طور کامل درمورد اینکه این الگوریتم به چه شکل شکاک می گردد و به تفکر جریمه شما می افتد و حتی علائم جریمه شدن تارنما شما به وسیله گوگل را تحقیق و حرف کرده ایم. و در انتهای عصر درمورد طریق خروج و فراروگریز از پنالتی یا این که به عبارتی جریمه گوگل کلام کرده ایم.

چه طور بفهمیم پنالتی یا این که جریمه گردیده ایم؟
برای اینکه متوجه گردید آیا تارنما شما پنالتی گردیده یا این که نه میتوانید سه آیتم ذیل را تحقیق و در دست گرفتن فرمایید:

کاهش ناگهانی مرتبه وبسایت از روی واژه کلیدی از جمله از رنک 1 به رنک 1000 برده می‌شوید. :))
حذف کلمه و واژه کلیدی از نتیجه ها گوگل
اخذ یک پیام در سرچ کنسول مطابق پنالتی شدن شما به جهت ….
این ها مواقعی میباشد که می‌تواند به شما یاری دهد تا متوجه گردید آیا پنالتی گردیده اید یا این که نه…

چه‌طور از پنالتی بیرون شویم؟
هنگامی که شما مبتلا جریمه گردیده باشید می بایست در گام اولیه طاقت کرده و به نظارت بپردازید و ملاحظه کنید انگیزه اینکه پنالتی یا این که جریمه گردیده اید چیست. در اصل در وب سایت های اهل ایران انگیزه پنالتی شدن به کارگیری از لینک و پیوند های مضر و اسپم میباشد که ممکن میباشد بوسیله حریف شما صورت گرفته یا این که خودتان اشتباها آنان‌را ساخته باشید.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 102 تاريخ : چهارشنبه 1 تير 1401 ساعت: 15:57